طرح..

سال هاست که از ابهام وجودت رد شده ام

ولی هنوز..؛

فریادم را مه گرفته است…

Comments
6 Responses to “طرح..”
  1. jairanpilehvari می‌گوید:

    خوشگل شد اینجا؟؟؟

  2. سعيده می‌گوید:

    از اين مه هم خواهي گذشت…

    بله، اون خودم بودم البته اگر چيزي ديده مي شد :دي!

  3. ستوده می‌گوید:

    مختصر و موجز
    ======================================
    جیران:
    you too !!

  4. شورشی می‌گوید:

    منم توهردووبم لینکتون کردم!
    منزل(بخوانیدقالب)نوتون هم مبارک!

  5. سیامک می‌گوید:

    قشنگ شده اینجا

  6. نفيسه می‌گوید:

    خيلي شيك شده اينجا بابا !!! خاكي نشه ! من اومدم تو!
    اين عشقه نه!!! فكر كنم اگه بعد از سالها هنوز فرياد مه گرفته ات رو ميشنوي ، پس اون وجود ابهام برانگيز هنوز …پرجاذبه است.
    كوتاه و زيبا بود
    ==============================================
    جیران:
    مرسی گفتم رنگ و روم عوض شه !!
    .. هنوز… همون جوری..

پاسخی بگذارید

