طرح..

اینسان که آبی است نگاهت چو آسمان

حاشا به چشم های سیاهِ تو می کنم..

Comments
6 Responses to “طرح..”
  1. شورشی می‌گوید:

    سلام
    جیرانیسم دیگه چیه رفیق؟
    ولی خوب واسه نظرات احترام قائلم وبابعضیهاشون موافق هم هستم بجزاون قسمت که گفتی بالغو کارمزدی مخالفی.
    چون بنظرمن تازمانی که کارمزدی وجودداره استثمارانسانازانسان هم وجودداره.دردستنوشته های مارکس یه فصل هست باعنوان کاربیگانه شده بنظرم کاملانواقص کارمزدی ونشون میده.البته راستم میگی بحث تازمانی که مستقیم وحضوری نباشه نمیتونه چنان اثرگذارباشه وحتی باعث بوجود آمدن سوتفاهم های هم میشه ولی بگم این زاغارت ماهم تو یه جای دیگه ازایرانه که اگه خودم دستم بهش میرسید!!!
    ولی واسه این مکتب جدیدتون اگه کسی وخواستین ماهم هستیم!!!!!
    =============================================
    جیران:
    فدات شم 🙂
    منم نواقصشو کاملا قبول دارم ولی راستش ایرادهایی هم به نبودش دارم که هنوز تجزیه تحلیل نشده مونده 🙂 پس فعلا تا اینجا بمونیم که اوکی، کار مزدی نواقص زیادی داره ولی راجع به سیستم جایگزینش بحث نکردیم هنوز..
    چی بگم از این رفقای تو.. بنده خدا به نظرم گیج شده اومد…

  2. شورشی می‌گوید:

    دمت گرم حالاشدن رفقای من؟
    درضمن دریه کامنت ازم خواستی چیزمیزای ختنه روبرات بفرستم .منظورت ازچیزمیزچیه؟نکنه وسائل مورداستفاده درختنه رومیگی؟ببینم نکنه باکسی درافتادی میخوای…؟
    راستی چراقالب وبت به هم ریخته؟
    ===========================================
    جیران:
    سلام سلام !!!
    نه بابا گفتی یه خورده بیشتر از اونا که گذاشتی مطلب داری 🙂
    فک کن بخوام خودم برم تو بیزنس ختنه 🙂
    جدا قالبم به هم ریخته به نظر میاد؟؟ مثلا تغییر دکوراسیون دادم 😦

  3. سید حامد احمدی می‌گوید:

    در » آیه های سوره ی انسان » ببین مرا !

  4. الف.ح می‌گوید:

    هوم! چشم های سیاه!
    «لب می زند این چشم و چه هذیان قشنگی ست
    پیدا نشد آن چشم سیاهی که بیرزد»

    مرسی از همه چیز. از این دکوراسیون گیج کنندۀ آوانگارد و این مطالب عمیقن آموزنده.
    من که مشکل دیافراگم دارم نشستم کل مطلب اختلالات خوابو خوندم و تازه فهمیدم مشکلاتم از چه نوعیه. ممنون رفیق!
    ============================================
    جیران:
    بابا دمت گرم !!!
    من خودم بودم کم میاوردم.. 🙂
    یو…
    جان من این جوری هیجان برانگیز نشد اینجا؟
    سری بعد بنفش یا نارنجیش می کنم 🙂

  5. شورشی می‌گوید:

    نمیدونم شایدمن مشکل دارم ولی من قالبی نمیبینم کلا وبت بهم ریخته یه صفحه آبی اون بالا هست ولی بقیش سفیده انگارقالبی وجودنداره البته ازبقیه هم سئوال کن شایدمن مشکل دارم ولی اینجاکه کلا بهم ریختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    =======================================
    جیران:
    همین جوریه دیگه !!
    قالبش بی قالبیه انگار 🙂
    گفتم یه کم هیجان برانگیز شم 🙂

  6. maryam می‌گوید:

    hamin cheshm siah etemadeto az bein borde?
    ===========================================
    جیران:
    🙂

پاسخی بگذارید

