تعریف جغرافیایی (سحر شیرمحمدی)

جهان سوم جائیست که اگر روزه خودت رو بخوری اخراج میشی ولی اگر رای مردم روبخوری رئیس جمهور, اگر زنا کنی سنگسار میشی ولی اگر تجاوز کنی سردار, چک برگشتی داشته باشی میشی کلاهبردار ولی پول نفت و ببخشی به فلسطینیها میشی رهبر, با بدبختی مدرک بگیری میشی راننده تاکسی ولی جعل کنی میشی وزیرکشور,شکایت کنی کشته میشی و بکشی درجه میگیری

ps: من سحر شیرمحمدی رو نمی شناسم ولی این نوشته رو جایی دیدم خیلی خوشم اومد گفتم شما هم بخونین..

pss: وایی.. اینو ظهر گذاشتم و چند ساعت بعد دیدم خود سحر شیرمحمدی برام کامنت گذاشته!! هنوز تو کفم :O :O

Comments
13 Responses to “تعریف جغرافیایی (سحر شیرمحمدی)”
  1. نیما حسن بیگی می‌گوید:

    سلام خانم دکتر .
    جالب بود و جای تعمق و تامل داشت !
    راستی با «بحر العجایب – دفتر دوم» به روزم .

  2. سحر شیرمحمدی می‌گوید:

    سلام
    من سحر شیرمحمدی ام…ممنون که این مطلب را تو وبلاگت گذاشتی…..دوست داشتی به وبلاگ من هم سری بزن آدرسش اینه
    ======================================
    جیران:
    وای…………
    سلام سلام 🙂
    ا تو چطور فهمیدی؟؟ چه دنیای کوچیکی 🙂
    مرسی عزیزم ولی هرچی می زنم میگه نیست این آدرس؟!!
    حتی اسمت رو سرچ کردم و وبلاگت ر, پیدا کردم ولی باز مشکل داره 😦
    حالا باز می سعیم..

  3. میترا می‌گوید:

    به به!
    خیلی باحال بود.خیلییییییییییییییییییییی.
    فردا اومدیم دیدیم فیلتر شدی چیکار کنیم اونوقت ما!؟!؟
    ================================
    جیران:
    وای نه!! اون چن وقت که واسه وردپرس فیلتر شده بدم مردم از غصه 🙂
    ولی خوب یه چیزایی اختراع شده به اسم فیلترشکن 🙂 🙂
    هی…
    نه نه کسی حق نداره منو فیلتر کنه. تموم شد و رفت

  4. eterafat می‌گوید:

    جالب بود
    میشه زیادتر روش کار کرد
    فکر کنم یه مقاله 1000 صفحه ای از این سوژه ها میشه نوشت
    تبریک به خانم شیر محمدی
    صمیمانه ترین درودها
    ===================================
    جیران:
    من که کپی پیست کردمش چی؟!؟!

  5. ثمین(نوا) می‌گوید:

    با این که اصلا دوست ندارم اینو بگم ولی آپم
    ===================================
    جیران:
    اوا دوس نداشتن نداره پس از کجا بفهمیم؟؟
    هرچند من خودم همیشه به وبلاگ دوستا سر می زنم 🙂

  6. ثمین(نوا) می‌گوید:

    سلام ممنونم که اومدی
    نمی دونی که چه قدر امیدوارم به همه ی این حرفایی که زدی یعنی تنها امیدمه
    خیلی دوست دارم
    ================================
    جیران:
    یو……….. تو از عزیزترین و مهم ترین دوستای منی.. دلخوریت ناراحتم می کنه خیلی خیلی..
    باور کن آخه واقعا همینه.. زندگی خیلیا خیلی چیزاش شبیهه 🙂 تو که می گفتی قشنگ انگار خودم بودم 🙂
    ای خاک بر سر این مدرسه ی بی لیاقت ما 🙂

  7. نارون می‌گوید:

    نه که حرفی نیست…از سر حرف زیاد برای این قضایا به سکوت رسیدم…
    .
    این حرفت خیلی به دلم نشست…گاهی یکی یه حرف ساده میزنه اما توش درک دردیه که به تنته…
    این سوالیه که جوابش تو همون متنه…جوابش قد یه درد ؛ زخم میزنه به آدم…جوابش حتی روح خودمو هم خراش میده…

  8. نارون می‌گوید:

    اصلا این خود زنده بودنه نارون.. همینی که میگی.
    حالا چرا فاحشه؟؟
    منظورم این حرف و این سوالت بود…
    =======================================
    جیران:
    🙂 🙂
    ………………….
    آخه واقعا هرکی اینو حس کرده باشه می دونه ناب تر از ایناست..

  9. باران می‌گوید:

    سلام
    چه مطلب جالبی بود دست شما و خانم شیر محمدی درد نکنه
    این روزا با اینکه ترس از فیل تر شدن هست اما نمیشه دید و نگفت
    وظیفه ما وبلاگیها همین نوشتن و گفتنه دیگه
    =======================================
    جیران:
    همینو بگو 🙂

  10. نیما حسن بیگی می‌گوید:

    صبح بخیر خانم دکتر عزیز .
    کامنت شما رو دیدم و خیلی سریع به توصیه تون گوش کردم و تغییراتی تو وبلاگم دادم .
    راستی از بابت نظرات خوب و دوستانتونم سپاس گزارم .
    ==========================================
    جیران:
    به به چه کار خوبی کردی 🙂
    ممنون عزیزم که به این خوبی می نویسی…

  11. شکیبا می‌گوید:

    این جهان سوم پدر ما رو درآورد …

    قالب نو مبارک ! 🙂
    ==================================
    جیران:
    هان .. مرسی :*

  12. سعيده می‌گوید:

    اي بابا! چي ميشه گفت!

  13. سحر شیرمحمدی می‌گوید:

    سلام
    چشم براه باران اسم وبلاگ منه ..حالا تما باز می شه ……….منتظرتم

پاسخی بگذارید

