آگهی جلب محبت :)

مریضم..خیلی و تو این هیر و ویری داریم بهداشت رو هم کاشیکاری می کنیم 🙂 یا حداقل قصدش رو داریم!!!

دو روزه بچه های مظلوم همیشگی بهداشت در امور خرحمالی ها (مهرگان، ارسلان، محسن، محمد مفید) به طور ثابت و بچه های پخش و پلای بهداشت و واحدهای دیگه و همینطور محمدرضای بنده خدا که از کودکانِ کاره!!! دارن با تیشه (که زود زود تموم میشه و باز می خریم!!!) گچ و کاهگل و رنگ و خلاصه همه چیز دیوارای اتاق بهداشت رو می ریزن تا امروز بالاخره تموم تموم شد و کاملا به آجر رسیدیم 🙂

از فردا دیوارای بهداشت رو کاشی می کنیم..

خلاصه همه مون خسته و کوفته آخرِ شب می رسیم خونه.. (البته من کلا سرکارگری می کنم!!!)

حالا  اینا مهم نیست.. بحث سر اینه که می خواستم بگم مریضم و ضمنا خیلی هم مریضم ولی این روزا شادی هم دارم می کنم چون با اینکه کار سخته ولی از تصور اینکه بهداشت خوشگلتر میشه شادم اما به خاطر مریضیم اعصابم خورده و بهم محبت کنین 🙂

ps: آقا امروز فردای روزیه که این پست رو نوشتم و قرار شد بهداشت رو کاغذ دیواری کنیم و آبخوری رو کاشی کنیم  و در یکی از کلاسا رو هم کور کنیم یه در دیگه باز کنیم که  یه دفتر هم واسه واحد آموزش بسازیم 🙂

pss:  تازه امروز به جز خودمون فقط فواد اومده بود که پریروز هم بود دمش گرم 🙂

Comments
20 Responses to “آگهی جلب محبت :)”
  1. eterafat می‌گوید:

    صمیمانه ترین درود ها
    اولا یه خروار محبت به جیران که این همه به من لطف داره
    دوما به قول قدیمیا
    خدا قوت جوونا!!
    خدا شما را با مارکس و انگس و لنین محشور بفرماید
    الهی آمین!!!
    پیرشید جوونا
    خدایا!!! تا مارکسو لنین از این جوونا رازی و خشنود نشدند از این دنیا مبر!!!
    الهی آمین!!!
    اما یه مطلب مهم….
    من از این سر گارگرهای آریستو کراتی بدم میاد چون همش به فکرقدرت و پولو ثروت و استثمار زیر دست ها هستن (البته بلانست منظورم اصلا جیران نیست)
    امیدوارم سختی و رنج کار شیرینی این لحظاتتون را هیچ زمان تلخ نکنه
    صمیمانه ترین و بی ریا ترین درود ها به همه ی دوستان جمعیت خصوصا جیران
    =====================================
    جیران:
    البته من همون حوض شیرکاکائو و حور و پری رو ترجیح میدم به مارکس و لنین 🙂 آخه به چه کار آدم میان تو اون دنیا… آدم می خواد این دنیاش که خراب شد لااقل اون دنیا آسایش داشته باشه!

  2. آیوانویچ می‌گوید:

    ای واااای! این مریضی آتیش به جون گرفته چشم منو دور دیده رفته سراغ الجرنون من! ای وااااای! ای دااااد، ای بیــــــدااااد!
    الآن دارم همینطور ترابایت ترابایت برات قربون صدقه می فرستم.
    ================================================
    جیران:
    آره تو مواظبم نبودی اینجور شدم 😦
    به به .. دارم هی می چسبونمشون به گل و گوشم قربون صدقه ها رو!!!

  3. آیوانویچ می‌گوید:

    جناب اعترافات می بخشید، بچه ست دیگه نمی تونه جلوی سؤالشو بگیره: می شه بفرمایید از لحاظ تکنیکی و فنی کدوم خدا بتونه جوونا رو با مارکس و انگلز محشور کنه؟
    !

  4. شورشی می‌گوید:

    woooooow!!!aqebat khayat dar kooze oftad
    dr.joon to dige chera to ke khodet darmangare marizi hasti
    vali khoosh be haletoon kash manam oonga boodamo komak mikardam bavar kon behetoon hasoodim mishe vali az tarafe man rooye mahe hamshoono beboos ,beheshoon khaste nabashid begoo
    nemidoonam chera nemitoonam too word pres farsi benvisam delam lak zade vase yek kament dorosto hesabi ke vase to va eterafat be farsi benvisam
    va ye chize digam ye kam tahvil begir doktor
    dar payan ham ye koror mohabat be hesabetoon variz mikonam harchi nabashi mayimo ye khanoom doktor
    qorboonesh beram omidvaram zodtar khoob shi va bazam khaste nabashi
    ======================================================
    جیران:
    ای وای عزیزدل من که هر روز میام سر می زنم تو پست جدید نمیزاری 🙂 تازه من که نشستم منتظرت بیای حسابی تحویل چپونت کنیم اصلا از دستمون در بری 🙂
    یه چیزی به ذهنم رسید تو ورد بنویس بعد کپی پیست کن اینجا 🙂

  5. میترا می‌گوید:

    شیر جیران…
    خسته نباشی، بالاخره همینجوری آدم دکتر میشه،الکی که نیست، چرا ما دکتر نمیشیم شما میشید؟ به همین دلیل دیگه.
    آفرین پس تن به بیگاری نمیدی. باریکلا.
    ایشالله خوب شی زود.
    شادی این روزهاتم پایدار دوست گلم.
    ====================================
    جیران:
    فدات شم 🙂 والا اتفاقا انقد رتو بم روحیه دادی به ذهنم رسید این پست رو بزارم از بقیه هم بگیرم 🙂
    بابا به خدا به من اصلا جز دستور دادن نمیاد 🙂 بگذریم که انصافا حالم خوش نیست بچه ها هم نمیذارن من کاری کنم..

  6. میفا می‌گوید:

    خاله جیران به قول یه بنده خدایی مگه دکتر هم مریض می شن؟ 😉 :پی

    زود زودی خوف خوف بشو! 🙂

    بیام تهران بهداشت نو می بینم! یوهوووووووووو! 🙂
    ======================================
    جیران:
    آره 🙂 تازه امروز به سرم زد که بهداشت رو کاشی نکنیم و آّبخوری رو کاشی کنیم بهداشت رو احتمالا کاغذدیواری می کنیم 🙂

  7. رخسانا می‌گوید:

    آخه اون جیران که من میشناسم انرژیش هیچ وقت تموم نمیشه که.حالا ما هم هلش می دیم یه کم کیف کنه ((((((:
    ==================================
    جیران:
    یو..
    سلام سلام 🙂
    آؤه انرژیم که جدا سر جاشه ولی مزه میده خودمو هی لوس می کنم 🙂

  8. مهرداد می‌گوید:

    همیشه شاد باشی
    با بهداشتی زیبا تر از همیشه:))))))
    ===================================
    جیران:
    مرسی 🙂 🙂

  9. سعيده می‌گوید:

    اخي نازي! بيا بغل مامان 🙂 بيا بهت محبت كنم دخترم 🙂 :*
    =========================
    جیران:
    اومدم با سر 🙂

  10. رضا می‌گوید:

    امیدوارم وقتی این کامنت رو میخونی بهتر شده باشی . و بهداشتتون رو خوشگل کرده باشید .
    من رضا هستم فارغ التحصیل رشته آمار ولی به بحثهای روانشناسی و خودشناسی علاقه خاصی دارم.
    مقاله های بزهکاریت روخوندم و لذت بردم.
    به مسائل جالبی توجه نشون میدی واین ارزشمنده .
    خلاصه کلی حال کردم از اینکه یه دوست خوب دیگه پیدا کردم.
    برات انرژی میفرستم که هر چه زودتر خوب بشی ولحظات شادی رو پیش رو داشته باشی .
    اینم یه خروار محبت
    =================================
    جیران:
    ممنون کلی 🙂
    من اینجور مقاله ها رو بیشتر در رابطه با کودکان یا کودکان کار می نویسم 🙂
    اگه حوصله کردی توی مقاله هام نگاه کنی فکر کنم باشه چنتا چیز که دوست داشته باشی 🙂
    مرسی باز هم کلی که محبت این همه بم دادی 🙂 و ممنون از دوستیت عزیز..

  11. noiselesspider می‌گوید:

    اینجا چه مهربون شده و خوشگل :*

  12. noiselesspider می‌گوید:

    خوبی الان؟
    ========================================
    جیران:
    آره خداییش الان بهترم و کمتر لوس می باشم :*

  13. نارون می‌گوید:

    اووومممم
    🙂
    راستش واقعن شادشدم از شادیت…و واقعن خنده شیرینمو ریختم به لوسی زیبات…و واقعن سکوت شدم واسه مریضیت…
    شاد بمون…بی دردو مریضیه جسم…و لوس بمون که شیرینه لوسیت…

  14. یوبال می‌گوید:

    سلام جیران عزیز
    من هم از آشنایی با وبلاگ شما و شما دوست عزیز خوشحالم.ممنون از اینکه سر زدید و نظر دادید.
    در پناه خداوند شاد باشید
    =====================================
    جیران:
    سلام 🙂
    آره ممنون از آقای احمدی عزیز که باعث و بانیش بود 🙂
    مرسی..

  15. ملیکا می‌گوید:

    سلام عزیزم
    ای وای بمیرم چرا مریض شدی؟؟؟ با محبت کارت راه می یوفته یا با سوپ پاشم بیام اون جا؟؟ :))
    باز هم دارین بهداشت رو تغیر تحول میدین؟ چندمین باره؟؟؟ آفرین آفرین… من از این جا یه عالمه ذوق کردم.
    همیشه خوب و سالم باشین.
    خدا قوت.
    نیرو می خوای دوستان رو بفرستم :))
    ============================================
    جیران:
    تازه کلی چیز اضافه شد به جز خود بهداشت 😦
    آره به خدا یادش بخیر اون موقع ها تو هم بودی کلی آدم بود همیشه واسه کمک 😦
    ولی کلی خوب داره میشه ..
    وقت کردی سر بزن ملیکا.. کلون تنگ شده :*ی دلم

  16. میترا می‌گوید:

    جیرااااااان؟
    خوبی؟ حالت خوبه؟بهتر شدی یا نه ؟
    ================================
    جیران:
    آره الان خوب و شادم 🙂
    خیلی …

  17. ساناز می‌گوید:

    خاله من نیومدم کمکتون کنم شرمندم کارای دانشگاهم پیچیده بود انتخاب واحدم بود ولی قول قول که برای چیدمان بهداشت بکمکم !فقط خبرم کن
    خیلی دوست دارم دوست داشتنی من، خاله جیران خودمی
    ببببببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس که زودی خوب بشی
    ===================================
    جیران:
    عیب نداره عزیز دلم :*
    می دونم می دونم..
    راستی می دونی انتخاب شدی واسه کمیته ی اجرایی و شدی مسئول اجرایی ارتباطات خارج پروژه؟؟؟

  18. eterafat می‌گوید:

    جواب به آیوانو بپیچ …!!!!

    ای وای!!! ای داد!!! ای بیداد!!!1 آبرو مونو بردند…..
    بابا جلوی بچه ها تونو بگیرید !!!!
    هم شما رو ضایع کرد هم مارو که نمیتونیم به این سوالای سخت سخت جواب بدیم
    آبرومون رفت بیچاره شدیم!!!!!
    اقا !!! ما برق خوندیم….. نمیتونیم به این سوالای فنی و تکنیکی جواب بدیم ………

    وای چه بچه ی خوشگلی !!!!
    راستی ا سمش چیه ؟؟ خیلی نازه!!!
    دختر یا پسر؟؟؟
    اییییییی چرا گوشواره نداره؟
    ==============================
    جیران:
    سوال آیدا رو خوندی؟؟؟؟

  19. ساناز می‌گوید:

    اااااااااااااااااااااااااااااااا چه جالب!!! نه تازه متوجه شدم! مرسی
    بوس

پاسخی بگذارید

