چند خط خود لوس کنی :)

هی.. خستگی خستگی..

این روزا همش خسته و کوفته می رسم خونه.. که دوباره از بعد از روز جهانی کودک کارِ مدرسه ای شروع شده و یکی دوهفته ی اول خودم باید جمعیت باشم که بچه ها ساز و کار دستشون بیاد..

و جمعه ها هم که جلسه ی نشریه ست و عملا دیگه با خونه و خونواده خداحافظی کردم و دانشگاه.. مادر بگرید.. که هنوز وقت نکردم برم 🙂

ولی..

مهم نیست چقدر کار جدی باشه بدون وجود بچه ها.. مهم اینه که وقتی هستن یه حس دیگه دارم..

انگار دوباره همه چیز خوبه وقتی جمعیت پر از بچه هاست که شلوغ می کنن و آدمو دیوانه می کنن..

همیشه روزای هفته رو که بچه ها هستن بیشتر از پنج شنبه ها که روز خودمونه دوست داشتم با اینکه مثلا نادر فقط پنج شنبه ها میاد 🙂 ولی الان دوباره قشنگه.. حتی وقتی داد می زنم و میگم برین بیرون از بهداشت.. وقتی یقه مو می گیرن که قرص دندون درد برای نمی دونم کی کی بده.. وقتی دلخور میشن.. شاد میشن.. اعلام دلتنگی می کنن.. و تحویل می گیرن.. همش یه دنیای خیلی خوبه..

و نقاشیا.. که دوباره میاد و نامه ها.. که دلنشینه…

این روزا خسته و خسته و شادم 🙂

Comments
10 Responses to “چند خط خود لوس کنی :)”
  1. سهبا می‌گوید:

    سلام جيران عزيز . خوبي خانومي ؟
    خيلي وقته دلم ميخواد راجع به بچه هاي كار ازت سئوال كنم . اينكه اين چجور موسسه ايه و هدفش چيه ؟ و اصلا منظور از بچه هاي كار دقيقا كيا هستند ؟

    كاش بتوني برام توضيح بدي عزيز .
    =================================
    جیران:
    سلام..
    ما یه ngo هستیم که همون جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابانه. و هدفمون هم تلاش برای لغو کار کودکه در نهایت با همه ی راه درازی که داره. ولی برای ارتباط داشتن با خود کودکان کار و تلاش برای کاهش آسیب هایی که کار کردن بهشون می زنه یه پروژه تو محله ی پاسگاه نعمت آباد تاسیس کردیم سال 84 و اونجا به آموزش، بهداشت، مددکاری و خلاصه این جور کارا برای کودکان می پردازیم ه موازات کار اصلیمون
    حالا خواستی یه روز بیا عزیز با هم بریم فکر کنم خوشت باد (اگه تهرانی) اگه نه هم خواستی برات میل می زنم

  2. دیبا می‌گوید:

    خوندم ! به علت سر درد افتضاااااااح جمله هام یخ زدن !
    ==============================
    جیران:
    وای 😦
    زنده ای خانوم؟؟ چی شدی آخه؟؟؟

  3. مهرداد می‌گوید:

    خوب اینا همش یعنی از کارت لذت می بری دوسش داری
    منم واست آرزوی موفقیت می کنم
    یه چیزای تو زندگی آدم هست که خیلی کوپیکه و لی به مرور زمان بهشون عادت میکنی و وقتی اینو می فهمی که دیکه نیست
    وجود اون چیز کوچیک به آدم لذت می ده
    =====================================
    جیران:
    اون که آره…..
    مرسی مهرداد و راس میگی.. من سال هاست اینو فهمیدم و سال هاست دارم به بقیه میگم ولی هیشکی هم تا خودش نفهمه نمی فهمه..
    راس میگی اینو عزیز…

  4. شبگرد می‌گوید:

    سلام جیران جون خوبی گلم؟
    من دارم از اون ور باهات حرف میزنم
    اینجا همه چی خوبه
    کما هم خوبه
    اونقدر که میگن بد نیست
    عیب نداره خسته هستی مهم اینه که شاد هستی
    لبت خندون بمونه همیشه
    ===============================
    جیران:
    ای بابا کجا رفتی؟؟
    سوغاتیا رو خریدی دیگه؟؟
    نه خستگی خیلی کمه.. دارم شاید می کنم 🙂

  5. masih می‌گوید:

    khasteh nabashi va khoshhalam ke dobare kari ro ke dust dari shoroo kardi
    ========================
    جیران:
    ممنون.. هرچند من دوباره شروع نکردم 🙂 کار ما تو تابستون هم ادامه داره 🙂 فقط مدرسه مون باز شد الان 🙂

  6. Marimoori می‌گوید:

    U ghalat mikoni AZ khanevadeye ghafel beshi. Koshtamet.
    ==================================
    جیران:
    وای خواهر زهره م رفت!! تو اینجا هم منو پیدا کردی 🙂 همنی تو منو خانواده زده می کنی دیگه 🙂
    فقط جون مادرت الان برگشتی خونه نزن 🙂

  7. ارین می‌گوید:

    خسته نباشی :دیییی
    ========================
    جیران:
    یووووووووووووووووووو..
    مرسی عزیز ناشناس :* :*

  8. ارین می‌گوید:

    منو نمیشناسی دیگهههههههههه ؟
    ( خوب نبایدم بشناسی :دی )
    من همونم که روز اولی که پاشو گذاشت تو جمعیت بردینش پراگ بعد یقش کردین اون گوشه هی بهش میگفتین کی کجا با کی ؟ :دیییییییییی
    اها !
    اون روزم تو جمعیت داشتم نون بربری میخوردم فرستادیم برم دنبال مهدی تو بهداشت :دی
    دیگه بیشتر از این ادرس نمیتونم بدم :دی
    کلا
    چاکسسسس !

  9. narges می‌گوید:

    وای جیران نگو که دلم خیلی گرفته، دور شدم ازتون!!!!!!!
    اه لعنت به این دانشگاه الان تازه دلیل اون تصمیمتو فهمیدم، اه…….
    ===========================
    جیران:
    غصه نخور… زود فقط یه تعطیلی پیدا کن بیا…
    نبودی چن وقت من هی گفتم نرگسمون چی شد آخه!!!

  10. narges می‌گوید:

    در ضمن آرین جون اگه جیران نشناختت تقصیرش نیست،
    کلا هرکی میاد جمعیت باید از صافی پراگ و سوالاش رد بشه!!!!!!
    ===============================
    جیران:
    همینو بگو 🙂

پاسخی بگذارید

