من برگشتم :)

هاب..

من تک و تنها و یکاره رفتم مشهد و برگشتم 🙂

قبلِ رفتن خبر دادم به هرکی دیدم و به هرکی ندیدم هم نگفتم و اینجا هم ننوشتم که قرار بود اونجا اینترنت باشه ولی نبود و تموم شده بود و ولی خیلی خیلی بهم خوش گذشت و فک و فامیل کلی تحویلم گرفتن و کلی بهم گفتن چه ناز و گل و بلبلم و خیلی هم خوب بود 🙂

موارد مهمی که خوردم :

  • یک فقره شیشلیک یه متری 🙂  به به.. به به..
  • یک عالمه ته چین 🙂
  • «موزبستنی پسته عسل شوکولات» خونگی 🙂
  • «موزشیرپسته بادوم گردو عسل» خونگی 🙂
  • «آلو ورا لیمو عسل» غیر خونگی 🙂
  • یه عالمه هم کالباس و یه عالمه همه چیز و هر چی که آدم میره مهمونی بهش میدنم 🙂
  • برای توشه ی سفر هم یه ساک دادن دستم پر از همه چیز 🙂

مجموعه ی 8 جلدی رامونا رو هم برا خودم خریدم تو قطار برگشت تمومش کردم و شاد شدم..

خلاصه کلی چیز شد که معمولا نمی شد و کلی حس دختر خونه و خونواده کردم و همه هم بهم گفتن بازم بیا 🙂 فکر کن 🙂

تموم شد 🙂

ps: اگه فیلتر شکن دارین حتما حتما حتما پست جدید هشت سنگ رو بخونین

Comments
10 Responses to “من برگشتم :)”
  1. سعيده می‌گوید:

    اواااا! يعني اومدي شهر ما و رفتي؟؟؟
    ============================
    جیران:
    آخ آخ آره یه شام مفت و مجانی دیگه از دستم رفته پس 😦

  2. redashtray می‌گوید:

    سلام جیران 😀
    خیلی بیمعرفتی بهت که گفته بودم بهم خبر بدی منم میام 😦
    ولی انصافا جات تهران خیلی خالی بود*
    نبودی ماهم نرفتیم پراگ**
    * شدیدا نیاز به یه دیکتاتور داشتیم یعنی خودت
    **اونجا بدون تو صفایی نداره
    :دی
    ===========================
    جیران:
    بله بله 🙂
    قربونت برم باشه یه بار همه با هم می ریم من خیلی یهویی رفتم عزیز 😦
    حالا پراگ هم میریم 🙂

  3. بي سرزمين تر از باد می‌گوید:

    به نظر كه اساسي خوش گذشته!راستي در نظر داشته باش كه شما رشته پزشكي بودين و ما دانشجوي رشته انساني!بين اين دو تا فرق زياده!!!!
    =======================================
    جیران:
    هان 🙂
    بله کلی هم خوشی کردیم..
    بعد هم ای بابا چه فرقی داره.. دلت شاد باشه خواهر.. 🙂

  4. ثمین(نوا) می‌گوید:

    سلام
    سفر بخیر فکر کنم که حسابی خوش گذشته!!!
    =================================
    جیران:
    های ثمین جات واقعا خالی خوش مسخره ای بهم گذشت 🙂

  5. میترا می‌گوید:

    شما میری مشهد و اینقدر کیف میکنی، ما میریم خونه مادر بزرگمون و همین بغل و همینقدر کیف میکنیم، بلکم بیشتر!!!!!!! همینقدر هم میخوریم بلکم بیشتر، همینقدر هم میدن میاریم بلکم بیشتر، محضِ پز دادن گفتیم فقط،
    دلم آی مسافرت میخواد جیران آی مسافرت میخواد ولی حالا حالاها هم امکانش نیست بدبختی،
    ولی سرِ حالت کرده این سفرها، قشنگ معلومه
    ================================
    جیران:
    ای….
    نامردِ دل بسوزون!!
    آخه ما کلا فک و فامیل نداریم 🙂 فامیلای پدری صفر مطلق. فامیل مادری هم هیچ کدوم ایران نیستن!! نزدیکشون همین دخترداییای مامانمن که مشهدن 🙂

  6. دیبا می‌گوید:

    چه جالببببب … منم تک و تنها رفتم اصفهان .
    به اسم این که یکی از فک و فامیل دور مرده رفتم اما حتی یه بارم نرفتم اونجا =))))))))
    همش با دوستا اینور اونور . خلاصه جات خالی :-X
    ===============================
    جیران:
    هان..
    من مشهد خیلی رفتم و بارها هم با دوستا و بی خانواده ولی ان بار انقدر تحویل چپون شدم شادی کردم کلی 🙂
    حالا کی می خوای برگردی؟؟
    برای چی با ارش هماهنگ نکردی و دوشنبه نیومدی راستی؟؟
    پشیمون نیستی؟؟
    بهداشت رو خالی ول کردی و رفتی و منم که رفته بودم و اون بهار غاز هم نیومده بوده انگار 🙂

  7. دیبا می‌گوید:

    من دوشنبه برگشتم 😀
    جیییییییییییراااااااااااان من که واسه تو اس ام اس دادم قبل اینکه برم . شماره آرش رو ند اشتم خب :((
    قول میدی جمعه منو نزنی ؟ همین جا جلو جمع قوللللل بده :-S
    ===============================
    جیران:
    من فکر کردم فقط جلسه ی نشریه نمیای 🙂 من قول میدم چون آرش می خواد بزنه 🙂 من حرفی نمی زنم 🙂

  8. باران می‌گوید:

    سفر بخیر
    آقا رضا خوب بودند ؟
    چقدر شما را تحویل میگیرند ها !
    ===========================
    جیران:
    مرسی مرسی 🙂 والا خواستن بیان دیدن ما. وقت نداشتیم بهشون وقت بدیم 🙂

  9. ارین می‌گوید:

    حالا که برگشتی خوش خوشگل و خوشحال و به قول خودت گوگولی مگولی !
    منم یه بلاگ میدم بهت برو بخون بخند ! ( باشد که به راه راست هدایت شوی تو! ( ما که نشدیم هرچی رومون کار شد ! :دی ))
    http://kamalifamily.blogfa.com/
    =================================
    جیران:
    من خودم مردمو هدایت می کنم برادر 🙂
    🙂

  10. سهبا می‌گوید:

    سلام . خوشحالم كه بهت خوش گذشته جيران . ببينم يعني شما هم مشهدي هستي خانومي ؟
    ========================
    جیران:
    من مامان اینای مامان اینام ترک مهاجرن و تو مشهد بودن 🙂
    مامانم که کوچیک بوده اومدن تهران 🙂
    بله بله !!!

پاسخی بگذارید

