پرنده.. هی پرنده ی بی پروا…

(پرنده، هی پرنده‌ی بی‌پروا!
در پی آن فوج گمشده بر مه آشيانه مساز!
من ساختم، باد آمد و همه‌ی روياها را با خود برد.)

سید علی صالحی

نشسته ام.. یادآور چیزی که گذشت و چیزی که گذراندم و همه ی چیزهایی که تا امشب شاید انقدر گوشه ی دوری از ذهنم مخفی بود که حتی خودم هم فراموشم شده بود که رد کرده ام..

همیشه آسان نیست… به خاطر تو.. به خاطر تو… به خاطر همه ی آنچه در تمام این لحظه ها سرسختانه مخفی نگاه داشتم… به خاطر همه ی آنچه در تمام این لحظه ها قبل از خودم در برابرت نهادم….. و به خاطر همه ی آنچه که تو  و تو از زندگی من جدا کردید…

تکه های ذهنم انقدر پر است که لبه هایش به هم نمی چسبد…

.

.

ps: مفید… خراب تر شدم…. می فهمی…

Comments
8 Responses to “پرنده.. هی پرنده ی بی پروا…”
  1. ادی می‌گوید:

    قد بکش کاج بلند
    خم نکن سر حتی
    با نوازش نسیم
    بدرخش چون مهتاب
    جاری شو چون سیل
    وبخند چون خندههای کودکانه ی خودت
    خوشحال باش که جهانی از توست
    و تو را یک دنیاست!
    =============================
    جیران:
    مرسی…
    نه بابا ادی جهان کجا با ماست آه.. اصلا جهانی که رندوم مال یکی باشه رو نمی خوام…

  2. محمود می‌گوید:

    من زانو نخواهم زد حتی اگر سقف آسمان کوتاهتر از قامت من باشد.
    اینم خودم نوشتم برگرفته از ترشحات مغزمه
    http://mitab.blogfa.com/89074.aspx

    http://mitab.blogfa.com/post-13.aspx
    =======================================
    جیران:
    قشنگ بود..
    خیلی قشنگ بود….

  3. محمد مفید می‌گوید:

    جیران نمیدونم چی بهت بگم؟
    سخته
    فقط میتونم بگم میفهممت
    شاید همین بس باشه
    شیاید همینم بس باشه که تو هم منو میفهمی
    جیران
    دنیا خیلی کوچیک تر و مسخره تر از این حرفاس
    نمیدونم باید متاسف باشم که از یاد رفته هاتو به یادت آوردم و تو خراب شدی
    یا شاد باشم که یادت آوردم که چقدررررررررررررررررر تو بزرگی
    تو میتونی الان از فکر کردن به خودت لذت ببری
    از بزرگی خودت لذت ببری
    چقدر سخته حرف زدن….
    =====================================
    جیران:
    نه خوب… خودت بزرگی خیلی خیلی محمد خوب خوب خودم…
    و بهترین چیز این روزا اینه که تو هستی…
    کلی بوست می کنم، کلی بغلت می کنم و کلی کلی کلی کلی دوسِت دارم…

  4. سهبا می‌گوید:

    باد آمد و همه آرزوها را با خود برد ،
    اما تو از نو بساز جيران !
    ذهن خسته ات در تمام سفر با من همراه بود عزيز دل ! در حرم نور و صفا با من بودي گام به گام !
    ======================================
    جیران:
    مرسی سهبا جونم… مرسی…. به هر چیزی که از ته دل یکی بهم بده نیاز دارم این روزا…
    کلی بوس….
    :* :* :*

  5. شیدا می‌گوید:

    به بزرگی دل و صداقت اندیشه ات ایمان دارم
    جیران تو روی دو تا پا وایسادی و یه دنیا رو تو دستات نگه داشتی
    دنیا دنیا عشق و یه قلب خیلی بزرگ
    من می دونم تورو جیران میشه بگم میفهممت
    من باید مُرده باشم روزی که تو نتونی دنیاتو بسازی!
    نمی تونم تصور کنم روزی رو که تو دلت غم و تو چشمات اشک باشه
    و برای خودم متأسف ام اگه نباشم وقتی آزرده ای
    خیلی ماهی جیران 🙂 :*
    =============================
    جیران:
    فدات بشم شیدا خانومم… قربونت برم تو که همیشه هستی… اون روزم که.. جالبه.. نه من پیشت بودم و نه تو پیشم..
    ولی خوب محمد بود دیگه.. هم وقتی من تو شورا بودم و هم وقتی تو تو خونه بودی…
    کلی بوست می کنم عزیز دلم… خیلی خیلی….

  6. ميله بدون پرچم می‌گوید:

    سلام
    لبه هاي ذهنت را به هم نچسبان
    گاهي
    آري گاهي
    لازم است
    تكه هاي ذهن و خاطرات
    هوا بخورند
    ====================
    جیران:
    هی… دیگه خودم کاری از دستم ب نمیاد..دیگه خودش هرچی می خواد میشه…

  7. eterafat می‌گوید:

    سلام
    ================================
    جیران:
    سلام.. کجایی امیر؟؟ کجاییییییییییییییییییییییییییییییی؟

  8. ادی می‌گوید:

    ببین در اصل جهان مال توست اما سرقفلیش رندوم وار به دیگران واگذار میشه!
    …متوجه ای که!؟…
    ==================================
    جیران:
    هی… مال منه هنوزم.. ولی خوب میان مغازه مو به هم می ریزن و میرن 🙂

پاسخی بگذارید

