به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد :)

نبودم..
درگیر هم بودم.. 🙂
وارد کلی سیستم پیچیده هم شدم که مادر بگرید.. خلاصه هفتهی پیش فک کنم چیزی بیش از موجودی محو نبودم حداقل اینجا.. تو اینترنت یا فضای مجازی و هر کوفتی که هس 🙂 راستش نه اینکه حس و حال نداشتم!! دس نداد!!! یا نبودم.. یا دیر اومدم.. یا انقدر کار داشتم که نشد!! کلا این شلوغ ترین هفته ی این ماه ها بود!!!
انقدر هم غصه خوردم 😦 و ضمنا کلی هم شادی کردم 🙂
یه هف هشتا تولد گرفتیم برای محمد مفید 🙂 کلی جلسه ی بهداشت و شورا داشتیم 🙂 کلی مثلث های جورواجور داشتیم 🙂 روابط قاراشمیش و دیوانه کننده و نابودگر هم که مادر بگرید.. نباشه بهمون بر می خوره!!
خلاصه امشب برگشتم با شادمانی و اشک ریزان 🙂
بله 🙂

ps: کسی می دونه چرا وردپرس انقدر شتره شلخته شده؟؟؟ 🙂

Comments
14 Responses to “به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد :)”
  1. محمود می‌گوید:

    اين هفته هفتي شلوغي بود برات حتي اين هفته جوابي براي سلام نداشتي
    اما اين هفته هم هفته شلوغي بود برام اما همه ي سلام هايم جواب داشت اگرچه طعمش تلخ بود
    🙂

  2. باران می‌گوید:

    سلام خسته نباشید خدا قوت
    چند روزیه تمامی قابهاب تحت وردپرس فیل تر شده و اوضاع خر تو خر !

  3. اسطوره عصیان می‌گوید:

    سلام چند وقتی بود به نت سر نزده بودیم دلمان برای وبلاگتان تنگ شده بود باز شما خیلی سر زنده هستید چقدر کارهای زیادی در این چند وقته کردید
    مطلبی نوشتیم که از شما به عنوان متخصص مسائل اجتماعی به شدت دعوت میشد

  4. ميله بدون پرچم می‌گوید:

    سلام
    با اين همه آيكون خنده و لبخند واقعاٌ مادر بگريد!
    هميشه خندان باشي
    ممنون از اون نكته اي كه گوشزد كردي
    =======================================
    جیران:
    خوب من با شادی غصه هم می خورم…
    🙂

  5. سعيده می‌گوید:

    چه خوب كه اين همه سرت شلوغ بوده،گاهي بدم نيست. در واقع خيلي ام خوبه!
    =================================
    جیران:
    مادر بگرید سعیده که من همش سرم شلوغه 🙂
    ولی بد نیس.. نه نمیگم .. بد نیس…

  6. noiselesspider می‌گوید:

    🙂
    salam
    =============================
    جیران:
    علیک….
    :*

  7. shooreshi می‌گوید:

    سلام رفیق گلم:
    دلم برای اینجاتنگ شده بودیه مدته که نیستم البته نه اینکه منفعل یه گوشه نشسته باشم بیشتردرگیرکارهای پراتیکم خودمم بیشترحال میکنم.
    اگرچه طبق معمول ازدست خودم رضایت کامل ندارم خیلی چرتوقع شدم نه؟
    راستی وقت کردی یه سری بهمون بزن ببینم تو همیشه اینقدرخوش قولی قراربودبیای یه سری بهمون بزنی من هنوزمنتظرم رفیق
    بدرود
    =====================================
    جیران:
    کجایی بابا..؟؟
    بابا تو که نیستی همش.. غیب شدی.. برات تو مسنجر هم نوشتم جواب ندادی..
    منم که همش خطام عوض میشه.. بدشانس ترین آدم تو موبایل خودمم به خدا!!
    چه خبر ..؟؟ آیدات چطوره؟؟

  8. ادی می‌گوید:

    منم تصادف کرده بودم و کنج خونه افتاده بودم خوب!
    چر سراغی ازم نگرفتی!؟
    ================================
    جیران:
    پشیمونم 🙂
    علم غیب نداشتم که برادر .. شرمنده.. یکی دو روز پیش دیدمت و خوب بودی که 🙂

  9. ادی می‌گوید:

    چرا!؟
    =======================
    جیران:
    چی چرا؟؟

  10. مهرداد می‌گوید:

    شادی و بچسب
    اشک رو ولش کن
    ====================================
    جیران:
    خوب کلی شادی هم کردم مهرداد .. کلی 🙂
    خوبی؟؟

  11. ثمین(نوا) می‌گوید:

    منم این هفته همش امتحان داشتم هفته ی بعدم این جوریه هفته ی بعدش همینطور…
    دلم برات تنگ شده بود
    ==============================
    جیران:
    وای وای راس میگی الان وقت امتحاناس..
    بخون خانم خوشگله که چاره ای نیست..
    کلی بوست می کنم.. کلی..
    :*
    :*

  12. نقش خیال می‌گوید:

    🙂
    ===========================
    جیران:
    🙂 🙂

  13. سهبا می‌گوید:

    منم دلگيرم جيران ! دلگيييييييييير !!!
    ==================================
    جیران:
    وای…وای… چرا آخه.. تو دیگه چرا؟؟ انگار آسمون همه مون ابریه که… لعنت..

  14. شبگرد می‌گوید:

    سلام جیران جان
    بابا خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه خبر از خودت و بر و بچ
    دلم واستون تنگ شده
    جمعه این هفته برنامه چیه؟؟؟؟
    ===========================
    جیران:
    سلام سلام..
    🙂
    خوب خوبم عزیز… جمعه میای تهران؟ به هب.. جلسه ی نشریه س دیگه مثه همیشه اگه بتونی بیای خیلی خیلی خوبه 🙂
    منم کلی دلم تنگ شده رفت و برنگشتی 😦 ما هم خوبیم.. مشغولیم دیگه.. کار کودک داره لغومون می کنه 🙂

پاسخی بگذارید

