Je suis malade

هی می روم کنار و هی بر می گردم.. هی انگار کوچک می شوم قدر سایه ام.. زیر پا.. کمرنگ ولی تاریک…
قد می کشم و چنگ می زنم که ماه را بگیرم…سایه های شب که در پنجه ام گیر می افتند تازه می فهمم که باز خوابگرد افسانه هایی شده ام که هیچ وقت. هیچ وقت فراتر از افسانه ها نبوده اند…
همینجاست تمام مدت. بغض.. همینجاست.. لابلای گلوگاه و گردنم خودش را پیچیده است.. نفس نمی شود کشید. نمی شود حرف زد.. و هیچ چیزی دیگر حتی مگر همان…
گیج تر از همیشه ام… خسته تر… ناچار تر… دچارتر…
چیزی شبیه من اما نه من دست می کشدم که می خواهد و چیزی نه شبیه من اما من دست می کشد که نمی شود..
دالان دالان شده وجودم و هر گذرش چیز دیگری را فریاد می زند.. و من تکه تکه می شوم انگار فقط زیر ناممکنی پاسخ دادن به همه ی صداها..
همه را گم می کنم و در پس زمینه ی ذهنم فقط می شنوم که من مریضم… کاملا مرده…

Comments
10 Responses to “Je suis malade”
  1. مهرداد می‌گوید:

    خوب البته کمی نوشته ات نا جورم کرد…
    سر چشمه اش برایم نا مفهوم بود
    ======================================
    جیران:
    قلبم….
    نه خوب ناجور نشو… 🙂
    من خودم ناجورم… این آهنگه رو یه هفته س دارم گوش میدم و فقط همینو.. و کم مونده از دارالمجانین سر در بیارم.. و نابودم می کنه.. خیلی به حال این روزام نزدیکه.. که حال مزخرف و گیج و گمیه و فقط دلم می خواد تو شرایط انتخاب کردن نباشم و دلم می خواد کلا تو هیچ شرایطی نباشم و ای بابا…

  2. eterafat می‌گوید:

    … ce est beau et genia
    !!!!quio
    ?vous etes malade
    !!!!non c’ets horrible
    ================================
    جیران:
    مادر بگرید!! کس و کار فرانسوی بلدمون الان خوابن!! بیدار شن جوابتو میدم امیرخان 🙂

  3. ميله بدون پرچم می‌گوید:

    سلام
    همان …
    …………
    فرانسوي هم بلد نيستم اينجا هم آيكون نداره منم تا صبح بيدارم و…
    كلاً ميشه همان مادر بگريد
    انتخاب كتاب بعدتر رو در پستي كه فردا مي گذارم داريم
    پيشاپيش مي گم كه كانديداها همه قدرند در حد تيم ملي
    ===============================
    جیران:
    آخ آخ ساعت بذارم صبح پاشم پس 🙂 دیر می جنبم و می بینی یه چیز عجیب کردن تو پاچه مون 🙂

  4. شلاااااااااااااااااااااااااام جییلن خانم(جییان =جیران در گویش ترکی و اصیل محله ما:D)
    میگم این که من هیچی نفمیدم ربطی هم به آیکیو داره؟:(
    کامنتدونی بدون شکلک مث چلوکباب بدون پیازو دوغ میمونه ،اما اون بالا بالاها کاشف بعمل اومد که چن تا شکلک دیده شده ،نااااااااااااااااامرد زودباش بگو بینم دوغ و پیازو کجاقائم کردی؟آیییییییییییی صابخونه رو کن وگرنه تا فردا اینجا بس میشینمااااااااااااااااااااااااا:D
    ====================================
    جیران:
    اینجا مزد آن گرفت جان برادر که کار کرده سیستم…!! باید خودتون تایپ کنین ما فقط تبدیلش می کنیم به اسمایلی…

  5. noiselesspider می‌گوید:

    واااای
    این آهنگ Je suis malade لارا فابین خداااااست
    یکی دو هفته ست خوراک من شده!
    منم عین خودتم جیران، تنهای نیستی پس غم مخور 🙂
    ==============================
    جیران:
    واقعا خداست… منم همینم و تو هم که.. دوتایی با هم تنهاییم….

  6. ميله بدون پرچم می‌گوید:

    سلام
    انتخاب خوبي كردي …اميدوارم راي بياره! چون اين كتاب رو امانت گرفتم !!
    پيدا نميشه!
    به صاحابش هم گفتم اگه مي خواد زودتر ببينه كتابشو بايد يه كاري كنه راي بياره!!!
    ==============================
    جیران:
    بیا بابا پارتی بازی کن تقلب کن اصلا بی قرعه کشی همینو بخون…
    🙂

  7. محمود می‌گوید:

    این شعرت قشنگه اما برای من گیج و گنگ است یا من گیجم نمیدونم به خاطر امتحانهاست نمیتونم اینها را تو ذهنم پردازش کنم
    ===================================
    جیران:
    این شعر نبود که ولی خوب این که نمی تونی پردازش کنی از اینه که من می دونم چی می نویسم و تو نمی دونی که چی بوده 😦

  8. م.بينا می‌گوید:

    سلام
    «…و ياست از صبوري روحت
    وسيع تر شده است…»
    نوشته ات پهلو مي زند به جنبش رمان نو نويسان فرانسوي بويژه آلن روب گريه
    تغه ژولي،اكسلا!
    =================================
    جیران:
    ممنون خیلی.. سلام..
    چه نزدیک به حسم نوشتین که معمولا این وقتا دقیقا انگار فروغ از لحظه های من نوشته…
    گاهی اینطور می نویسم ولی کسی این طور بهم نگفته بود.. 🙂 ممنون که این طرف ها هم سر زدین راستی.. نشد اون روز صحبت کنیم..

  9. سوپاسگزاریم از راهنمائیتان:)
    ====================
    جیران:
    🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Je suis malade « افسانه ی باران 4 ژانويه 2011 … این آهنگ Je suis malade لارا فابین خداااااست یکی دو هفته ست خوراک من شده! منم عین خودتم جیران، تنهای نیستی پس غم مخور … jairanpilehvari.wordpress.com/2011/01/04/je-suis-malade/ – ذخيره شده […]



پاسخی بگذارید

