من چه مهم هستم و چقدر دوستم دارن :) به به…

می خواستم از این بنویسم که چطور بعضی اوقات یهو عزیزات کاری می کنن که حس این بهت دست بده که مهمی.. که عزیزی.. که ارزشمندی… و شادی بی پایانی تو دلت بچرخه..
وسط بازی خونه ی آهو (خواهر بزرگم) بودیم و گفتم که دنبال دکلمه های خسرو شکیبایی می گردم و نتونستم دانلود کنم رد شدیم..
دیشب آهو برام یه میل فرستاد که دکلمه ها رو گشته بود و پیدا کرده بود….
و امروز صبح هم بقیه ش رو فرستاد…
بهت زده شدم.. دلم لرزید و چنان حس قشنگی پیدا کردم که به هم ریختم..
گاهی آدمای دور و برت کارایی می کنن که شاید به ظنر کوچیک بیاد ولی کوچیک نیست.. شاید حتی وقتی تعریف می کنی نتونی نشون بدی چقدر معنا برات داشته ولی داشته… گاهی یه حرکت خیلی خیلی کوچولو برات انقدر بزرگ بزرگ بزرگ میشه که روحت رو متاثر می کنه…
پرم از اینها این روزا..
شاید جاش اینجا نباشه ولی مطمئنم هر کدوم که الان اینو می خونین یه چیزی تو ذهنتون هست از اینی که من حرفش رو می زنم 🙂 فقط خواستم ثبت رد تاریخ بشه این حس قشنگم….
خیلی ها هستن که این روزا بهم خیلی ارزش دادن… خیلی شادم و خیلی شادترم که دارمشون…
ps: الان امیر اومد و گفت بنویس اسم من رو هم و طه رو هم و محسن رو هم و حمیدرضا رو هم:) خوب.. اگه بخوام نام ببرم خیلی ها هستن.. به جز اینا غزال.. مارال.. محمد مفید.. مهرگان.. آیدین.. نادر.. جمشید.. غزل.. محمود…و یه علمه آدم که الان دیگه نمی دونم 🙂
pss: فکر کن من از اینا باشم که بیام یه پست بذارم و تشکر کنم و اینا!!! حالا که امیر گفت بنویس فکر کردم کسایی رو بنویسم که بهم حس خوبی دادن این روزا… همین 🙂 تشکر هم اگر بخوام از خودشون می کنم بیشتر خواستم پز بدم که برای یه عالمه آدم مهم هستم 🙂

Comments
10 Responses to “من چه مهم هستم و چقدر دوستم دارن :) به به…”
  1. خاله آهو می‌گوید:

    معلومه که دوست داریم و برامون مهمی. خوشحالم که اینو حس کردی . وقتی چیزی به قول تو به این کوچیکی در رابطه با تو برام مهمه و با یک جمله تو توی ذهنم میمونه پس مسایل مهم زندگیت چقدر فکر منو درگیر میکنه!! کاش میتونستم خودم همه همه همه نگرانیهایی رو که دارم تو اینترنت سرچ کنم دانلود کنم و سیو و………دیگه دلواپس نباشم
    =====================================
    جیران:
    یو… مرسی مرسی :* :* :*
    کاش من انقدر آدم بودم که خودم سرچ می کردم و برات می فرستادم.. 😦 نباش ولی… نباش…
    کلی کلی دوستتت دارم :* :* :*

  2. محمد مفید می‌گوید:

    بله به به داره واقعا
    خوب لابد خیلی خوبی!
    که کلی آدم خوب ! دور و برت هست…..
    ===================================
    جیران:
    به به جناب مفید… باید یکی هم برای تو می نوشتم راستش…
    فکر کنم الان منتظرمی 🙂

  3. noiselesspider می‌گوید:

    🙂
    وقتی که می خوندم این پستت رو، به این فکر می کردم کاش از این آدمهایی باشم که هر از گاهی دوستام و اطرافیانم این حس قشنگ رو نسبت بهم داشته باشن… 🙂 خیلی خوب بود مرسی…
    ================================================
    جیران:
    همین الان من پیدا کردم این حس رو بهت خوب…. و خیلی اوقات دیگه… راستش اولین بار که اون پستت رو که بریا کسی بود که دوستش داریم و آزاد باید گذاشتش خوندم همین حس رو بهم دادی…
    خودت مرسی عزیز..:*

  4. باران می‌گوید:

    حس قشنگيه .
    بهترين لذت يه آدم انتقال يه حس خووب به يه آدم خووبه
    شاد باشي و سر زنده
    =================================
    جیران:
    ممنون عزیز.. خیلی خیلی….

  5. اسطوره عصیان می‌گوید:

    خوش به حالتان با این دوستانی که یادتان هستند
    واقعا با دوستان بودن را با عالم نمیشه عوض کرد از زندگی ما خاطرات است که باقی میماند خاطرات روزهای باهم بودن
    خدا هیچ کسو تنها رها نکنه
    ======================================
    جیران:
    آدما خودشون تنها میشن…
    مرسی مرسی..
    من بهترین خونوادهی دنیا و بهترین دوستای دنیا و بهترین آدما برای دوست داشته شدن رو دارم… و شادم .. شادم..

  6. اسطوره عصیان می‌گوید:

    راستی چرا ما هر وقت کامنت میزاریم عکسهای ضایع میخوره به ما اخه این چیه با اون دندوناش
    ============================
    جیران:
    قلبم…
    چی بگم من نمی دونم والا می زنم وردپرس رو 🙂

  7. محمود می‌گوید:

    بهتر بود بود مینوشتی بین اطرافیانت چقدر عزیز هستی
    🙂
    ==================================
    جیران:
    فدات شم خواستم فروتنی کرده باشم خوب 🙂

  8. سمیه می‌گوید:

    جیران جون هر چند مارو یادت رفت
    اما اگه اون ایمیل هم برای من فوراورد کنی
    خیلی خیلی قشنگ تر میشه این حس ارزشمندی که داری
    خوب اینجوری به من منتقل میشه
    هر چند خودم گفتم!!!!!!!!!!!!!
    ======================================
    جیران:
    فکر کن یادم بره!!
    خدایی داشتی سرعت عملو؟؟ هنوز جواب کامنت نداده برات فرستادم 🙂

  9. نيما حسن بيگي می‌گوید:

    سلام خانم دكتر .
    حال و احوالتون خوبه ؟
    با يه داستان كوتاه از خودم به روزم . (كاش دوباره ببينمت ليلي)
    منتظرم .
    ============================
    جیران:
    سلام نیمای عزیز… البته من دارم از خانوم دکتری در میام ولی خوب مرسی بازم..
    ممنون ازت واسه این همه محبتت.. حتما..

پاسخی بگذارید

