حکایت من که نفهمیدم وقتی زورت نمی رسه و داری می خوری بهتره وایسی تموم شه که اگه سعی کنی تو هم مشت بزنی بیشتر می خوری..

من گیج و گم هستم…
اشتباه کردم..
نه یکی، نه دوتا..
خیلی… فکر کنم چهارتا یا پنج تا..
کم نیست..
اصلا کم نیست..
و همش هم یک شکل پیش رفته…. تصمیمی گرفتم که تابع شرایط بوده.. یعنی تو موقعیت ذهنی و فکری ای بودم که برام چالش برانگیز بوده و متاسفانه اشتباهی که کردم این بوده که عکس العملم گرفتن یک تصمیم جدید بوده به جای مبارزه و حل کردن و درست کردن و کلنجار رفتن برای ایجاد یک ثبات ذهنی و آرامش… آرامش…
تصمیم باید عمل باشه نه عکس العمل.
هر بار خواستم آرامش رو به شرایط ناآرومم تزریق کنم خراب تر کردم…
ps: دخترونه شمیشه اینکه فکر کن لاک زدی و خراب شده، به جای اینکه کامل پاکش کنی دوباره روش یه لایه لاک زدی و الی آخر… و همه مون می دونیم که آخرش این میشه که باید کل اون لاکا رو هم پاک کنی..
pss: خیلی بده.. الان خیلی بده…. 😦 😦 😦

Comments
5 Responses to “حکایت من که نفهمیدم وقتی زورت نمی رسه و داری می خوری بهتره وایسی تموم شه که اگه سعی کنی تو هم مشت بزنی بیشتر می خوری..”
  1. مهرداد می‌گوید:

    بعله دیگر رفیخ … باید کنش کنی …
    واکنش تو را به جایی می برد که آن یارو می خواهد…
    ===============================
    جیران:
    هان… می دونم و باز تو هیمن کوفت گیر می کنم 🙂 آدم نمیشم دیگه… 🙂

  2. باران می‌گوید:

    شرایط ناآرام فقط با یک آرامبخش تسکین پیدا میکنه نه با چیز دیگه ای !
    ===================================
    جیران:
    بدبختی اینه که من حتی استامینوفن ساده هم نمی خورم هیچوقت..
    یعنی کلا فقط یه بار خوردم 🙂

  3. mitab1 می‌گوید:

    جیران مطمئنی 5تا اشتباه کردی با این تحت شرایط فکر کنم درست بشه مسکن نمی خواد خودش تسکین می پذیره
    =====================================================
    جیران:
    فکر کنم.. آره بابا مسکن چیه؟ مثلا الان که اینو می نویسم دیگه تموم شده رفته 🙂

  4. سعیده می‌گوید:

    درست میشه عزیزم … :-*

  5. امیر می‌گوید:

    هان؟ چی گفتی؟ چی بود اینا؟
    ======================================
    جیران:
    ای خدا… اینا که مال خیلی وقت پیش بود چه می دونم… 🙂

پاسخی بگذارید

