جوجه های مرغ شده..

یهو به خودم اومدم و یادم افتاد که سخنگو و مسئول ساماندهی و مسئول مالی کمیته ی بهداشتم و نه دیکتاتور و همه کاره ش.. و بهتره هی سعی نکنم همه چیز رو درست کنم و دنبال این باشم که همه کارا درست به نظر بیاد حتی اگر قراره فکر کنن که دودره می کنم…
یعنی فکر می کنم یه دوره ی چندماهه بی نظمی اگر منجر به این بشه که بقیه ی مسئولا هم خودشون با جدیت و با فکر خودشون کار بکنن و من دیگه ملکه نباشم بهتره تا نظم همیشگی که بر پایه ی یه نفر باشه نه کار جمعی…
جدا فکر می کنم این بهتره… و در دراز مدت تقسیم مسئولیت ها و خرد جمعی و مهم تر از همه حقیقتا شورایی عمل کردن و کارگروه ها و مسئولین متفاوت داشتن بهتره از یک فکر و یک مغز که تصمیم بگیره حتی اگر بهتر عمل کنه به ظاهر چرا که دیگه سیستم مبتنی به فرد نیست.

Comments
2 Responses to “جوجه های مرغ شده..”
  1. به کجا رسید اخرششششششش؟
    ==============================
    جیران:
    هان.. هیچی.. الان شادم که جوجه های من مرغ می شن انشالا 🙂
    (فک کن بچه ها بیان اینو بخونن و بگن یعنی ما جوجه ایم؟ یعنی ما مرغ میشیم؟ و اینکه کلا تو بهداشت چنتا دختر بیشتر نیست چرا ننوشتم خروس و اینا 🙂 )

  2. حسام می‌گوید:

    قبلا پر کارتر بودی…بیشتر می نوشتی این که دیگه ربطی به دیکتاتوری نداره
    ================================
    جیران:
    پشیمونم 🙂 نه خوب.. به خاطر فیلتر شدن نیست واقعا ولی سرم یه کم شلوغتره.. راستش خیلی شلوغتره….

پاسخی بگذارید

