مترونوشت

یه روز تگ شدم تو یه نوت کوتاهی تو فیس بوک که برام شد بعدا یکی از امید و آرزوهام که هروقت میام تو فیس بوک یه نوت دیگه باشه از همون جنس… مترونوشت ها…
سپند که اینا ر و می نویسه رو تصادفی کشف کردم اونجا و فضولانه وبلاگش رو هم سر می زنم به جز فیس بوک خونی 🙂 و انقدر دوست دارم و انقدر نوشته ی آخرش اعصابم رو قرمقات کرد که اصلا فقط می خوام بنویسمش.. نمی تونم حسم رو بگم وقتی خوندم.. ولی شاهکاره همش و این یکی رو هم که اصلا….
به جای اینکه بیاین خزعبلات یه در میون منو بخونین برین مترونوشت رو بخونین لااقل به یه دردی می خوره 🙂
ps: درست حدس زدین! به ازای هر کلیک که روی این وبلاگ کنین من کلی پول می گیرم 🙂
pss: چه لوسم 🙂

Comments
5 Responses to “مترونوشت”
  1. ضندگی می‌گوید:

    درود بر جیران گرامی
    بعد از مدت ها دوباره مزاحم شدم
    اول اینکه وبت فیل تر بود و خوابگاه ما وقتی فیل تر شکن باز کنی گوگل رو هم دیگه بالا نمیاره
    دوم اینکه از نت دور بودم با این درسای سنگین ریاضیات این چند ماهه که ریاضی میخونه سالها پیر تر شدم
    خلاصه شرمنده
    (راستی محیط وبلاگت هم خیلی سخت و پیچیده است)

  2. noiselesspider می‌گوید:

    راست میگه ضندگی… اینکه منم کم میاد اینجا به خاطر اینه که فیلتر شده… منو توی فیس بوق اد کن خب!

  3. مهرداد می‌گوید:

    شمام که فیلتری…:)
    ستاره دار شدی واسه خودتا:)

  4. محمود می‌گوید:

    ما هم خوندیم و بهرمند شدیم جالبناک بود

  5. باران می‌گوید:

    دادا زودتر میگفتی روزی هزار بار کلیک می نمودیم !

پاسخی بگذارید

