خونه ی صورتی بی اینرتنت :)

من رفتم خونه ی خودم و مبلاش و فرشش و دکور و کابینتای آشپزخونه ش صورتیه 🙂
خیلی هم شاد و شادمانم و فقط مشکل اینه که هنوز اینترنت ندارم 😦
کلا چند هفته ای میشه که خیلی خیلی درگیرم برای راس و ریس کردن یه سری چیزا مثه مغازه و خونه و خلاصه واقعا سرم شلوغ بود و الان هم که اینرتنت ندارم و بعضی وقتا هم که میام خونه ی مامان اینا انقدر کار اینترنتی دارم که به روز کردن وبلاگم و فیس بوک چک کردن بهم دست نمی داد و امروز کرمم گرفت که بنویسم و شادم و رقص می کنم و کاش همتون بودین تو اسباب کشی کمک می کردین و الان بالاخره اومدم کتابامو ببرم و شادم چون اینجا دوتا کتابخونه داشتم ولی برای خونه یخودم کل یه دیورا پذیرایی رو کردم کتابخونه و خیلی خیلی زیاده و شلم شوربا می کنم و شادم :)و رقص هم که می دونین می کنم 🙂
یو…….
بعدا یه روز میام تعریف می کنم که خونه م چه شکلیه و اینا 🙂 خیلی خوب و شادیه 🙂 تازه دو خوابه س و یه اتاق رو کردم کارگاه :)گیو……

Comments
6 Responses to “خونه ی صورتی بی اینرتنت :)”
  1. دیبا می‌گوید:

    وایییییی جیران انقد از خودم بدم میاد که اینهمه ازت بی خبر شدم
    مبارررررررررررک باشه جوجوووو
    کی بیام آوار شم خونت؟ :X:X:X:X
    :-******
    کلی بوووووس

  2. محمود می‌گوید:

    به به مبارکه جیران صورتی پس برای همین نبودی

  3. سعیده می‌گوید:

    سلام جیران … همیشه شاد باشی عزیزم :**

  4. مهدی آمیزش می‌گوید:

    سلام جیران جونم چطوری دخمل صورتی من ……
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی برات خوشحالم که صاحب خونه شدی
    ایکاش منم بودم هوار میشدم سرت 😦
    ولی در هر صورت برام از عکسای خونت بزار ببینم چه شکلیه
    با یه عالمه بوس و جیق و داد و بغل و از این کارا
    دوست دارم یه عالمه
    فعلا

  5. noiselesspider می‌گوید:

    به سلامتی عزیزم… مبارکه… دل تنگتم…

  6. Yasaman می‌گوید:

    مبارکه، مبارک!
    خوشحالم و بسی تبریک میگم

پاسخی بگذارید

