عجبا..

من بعد سالها اومدم چیز بنویسم.. با شرمندگی از اینکه باز هم حرفای دل خودمه و هرچند میدونم بیشتر از حرفای گنده و مقاله و اینا دوست دارین! ولی این ورد پرس به من میگه مرورگر فایرفاکس شما هب رو زنیتس و از اونجا که با فیلترشکنم دانلود کردن فایرفاکس جدید تا همین الان که یه ربع وقت برده و تازه 3-4 درصد شده حال هم ندارم فیلترشکن رو کشته کنم تا مثه آدم دانلود بشه و الان فقط یه اخطار نارنجی گنده جلومه با یه صفحه ی کوچیک بریا انتشار فوری و می دونین که تو یه وجب جای به این ریزی و تحقیر کننده اصلا حال نوشتن نمی مونه واسه آدم این وردپرس جوری برخورد می کنه اگار من دور از تمدن و تکنولوژی می باشم… شاید هم می باشم ولی همه چی خوبه…. فکر کنم این روزا بسیار بسیار بسیار خوشبختم…
گیو… 🙂 🙂 🙂

Comments
5 Responses to “عجبا..”
  1. محمود می‌گوید:

    سلام به به خوش اومدی

  2. ناشناس می‌گوید:

    جیران خیلی کم پیدا شدی ها !
    تو رو خدا از وردپرس بیا بیرون لااقل دست یافتن به نوشته هات راحت تر بشه
    ===============================
    جیران:
    سلام سلام 🙂 من که این همه توضیح میدم هر بار که… راستش من وردپرس رو دوست دارم واقعا.. و دهنوز امیدوارم که یه روز از فیلتر در بیاد… هی…. تازه من که کم می نویسم این روزا.. گاهی، هر از گاهی که میاین با فیلترشکن بیاین دیگه 🙂

  3. Yasaman می‌گوید:

    آخه الان بدون فیلتر شکن فقط میشه ایمیل چک کرد. به هر طرف دست بندازی باید یه vpn زپرتی داشته باشی حداقل
    منم هی مقاوت کردم اما الان از داشتن vpn و نداشتن دغدغه ی باز شدن وبلاگ ها و سایت ها خوشحالم
    ========================================
    هی… من هنوز با تکبولوژِ وی پی ان بیگانه می باشم 🙂 خیلی دلم می خواد پز بدم و بگم بدبینم به وی پی ان و از این با کلاس بازیا ولی حقیقتش از تنبلیم نمیرم دنبالش 🙂

  4. آرش می‌گوید:

    نه خبر جیران ؟

  5. noiselesspider می‌گوید:

    عجبااااااااااااا

پاسخی بگذارید

